Meist

Tere tulemast meie kodulehe südamesse! See on koht, kust te saate põhjaliku ülevaate sellest, kes me oleme ja mida me pakume.

Heameelega tutvustame end teile lähemalt! Oleme kontoritarvete halduslahendust pakkuv ettevõtte, kes on välja kasvanud klassikalisest kontoritarvete e-poest. Ehk siis noored inimesed, kelle südamesooviks on pakkuda oma klientidele hands free kontorikaupade lahendust. 

Enam ei pea te kulutama tunde erinevates e-poodides, et soovitud kaubad jõuaksid teieni eri aegadel erinevatelt tarnijatelt. Meie lahenduse abil on teil kõik vajalikud kaubad alati kapis või laoruumis saadaval. 

Siin me oleme ja sellist teenus me pakume!  

Tänu oma innovaatilisele lähenemisele ja kliendi rahulolule pühendumisele oleme muutunud eelistatuks just Eesti suurettevõtete seas, kes saavad keskenduda oma põhitegevusele, teades, et nende kontoritarvete haldamine on usaldusväärse ja professionaalse partneri kätes. 

Meie missioon

Meie missiooniks on kuluefektiivse ja organiseeritud kontorilahenduse pakkumine

Teenusest endast​

Meie teenus jaguneb peamiselt kolmeks osaks: inventeerimine, tellimuste haldamine ja riiuldamine.

  1. Inventeerimine: teostame põhjaliku inventuuri teie kontorikappides ja/või laoruumis eelnevalt kokkulepitud regulaarsusega, et tagada teile alati vajalike toodete olemasolu. 
  2. Tellimuste haldamine: inventuuri tulemuste põhjal tellime puuduolevad tooted erinevatelt maaletoojatelt ja edasimüüjalt. Vajadusel toodame ka teie spetsiifikale sobivad turundusmaterjalid ja/või reklaamkingitused.
  3. Riiuldamine: lisaks kauba kohale toimetamisele, riiuldame tooted vastavalt eelnevalt kokkulepitud süsteemile ja asukohale. Tänu sellele on teie tooted korrastatud ja teil on neile kiire ligipääs. 

Miks meie?

Tänu meie teenusele kaob teil ära mure, kas kontorikapis või laoruumis on kõik vajalikud tooted olemas, samuti pole enam muret ega printeris tooner otsa ei hakka lõppema.

Kogemus

Oleme aastate jooksul omandanud põhjaliku kogemuse kontoritarvete maastikul, mis on andnud meile arusaama, millised on erinevate klientide võimalikud vajadused ja nõudmised. 

Kliendikesksus

Meie meeskond on pühendunud kliendirahulolu saavutamisele, see aitab meil pakkuda teie vajadustele vastavat lahendust.

Efektiivsus

Meie eesmärk on tagada, et teie kontor oleks alati varustatud vajalike tarvikutega, tagades samal ajal nii optimaalse efektiivsuse kui ka kulusäästlikkuse. 

Kiirus 

Teame, et vahel tuleb ette ka eriolukordi, mille tarvis on tooteid, mida tavanimekirjas ei ole. Lahendame sellised olukorrad jooksvalt ja tarnime vajalikud tooted teieni esimesel võimalusel. 

Keskkonnasäästlikkus

Tehes koostööd meiega, kindla partneriga, kes haldab kogu teie ettevõtte vajadusi, hoiate te kokku nii raha, aega kui ka säästate keskkonda. 

Koostöö algus on vaid ühe päringu kaugusel!

Küsi pakkumine

Tunned huvi meie haldusteenuse vastu? Soovid täpsemat teavet või hinnapakkumist? Ära kõhkle, saada päring ja meie meeskond võtab Sinuga peatselt ühendust. Oleme siin, et muuta Sinu kontoritarvete haldamine lihtsaks ja efektiivseks!